HAYVANLAR BİZİ BÖYLE GÖRÜYORMUŞ! (Öğrenince Çıldıracağınız 10 İlginç Bilgi)

  Показвания 4,045,226

Berk Coşkun

преди 7 месеца

⚓ World of Warships oynamak için tıklayın; wo.ws/3avmg0t
DAVETİYE KODU : BOOM

Ben Berk Coşkun, bu videoda öğrenince çıldıracağınız 10 ilginç bilgi gösterdim! Hayvanlar dünyayı nasıl görüyor , yiyecek tüyoları , Instagram hilesi , trafik güvenlik aynası ve dahası videoda! :)

Taklit Videolarımı izlemek için: www.youtube.com/playlist?list...
Şarkılar ve Remix'lerimi izlemek için: www.youtube.com/playlist?list...
BGpost Özel Videolarımı izlemek için: www.youtube.com/playlist?list...

Kanala abone olmayı unutmayın ;)

Berk Coşkun

➤ Instagram : berkcoskun
➤ Twitter : berkcoskunmusic
📩 iletişim: berkcoskunmusic@yahoo.com

Коментари
Sarper’in Dünyası
Sarper’in Dünyası преди 2 часа
Abi mervis coşkun diye bir kadın televizyona çıktı o senin arkadaşın mı
Mug Wump
Mug Wump преди 4 часа
8:40 ben kızım ama böle içiyorum acaba erkekmym ;-;
Hilanur Bayram
Hilanur Bayram преди 5 часа
Oldu
Özkan Selvi
Özkan Selvi преди 6 часа
Burun konusunu biliyorum bende de var 5 sene once ogrenmistom aynen hep degisiyor
Məryəm Nağı
Məryəm Nağı преди 7 часа
Hayır bende yok çünki ben öyle tutmuyorum
DARKRONİN
DARKRONİN преди 8 часа
Sanırım %15 teyim
OYUN DALGIÇI
OYUN DALGIÇI преди 8 часа
2 sinde geliyo
OYUN DALGIÇI
OYUN DALGIÇI преди 8 часа
yoooooooooooooooooooooooooooooooooo
pro selim
pro selim преди 20 часа
Abi ıslık çalma şeytan gelir
KsX:ARX
KsX:ARX преди 21 час
Abi ben bunu 3 yada 2 yıl dır biliyom
KsX:ARX
KsX:ARX преди 21 час
Bende göçük yok
Elnur Sertkal
Elnur Sertkal преди 22 часа
Birinden geliyo ama diğerinde n nefes alamıyorum😳
şerif__zaza_uğlu
şerif__zaza_uğlu преди 23 часа
Peki hıyar nereye faydalı
Zeynep Cicek
Zeynep Cicek преди ден
Dkgrogdfjgd
Strav
Strav преди ден
14:15 valla sular seller gibi okudum takılmadan
Gacha cat
Gacha cat преди ден
12:24: bence o sebzelerin ve organlari burçu ikizler aşırı benziyorlar
Gacha cat
Gacha cat преди ден
8:34 bende kafamı uztiyom bazen ama kızım
Gacha cat
Gacha cat преди ден
6:38 abi ben sen söyleyince kontrol ettim peki neden iki delik var? Simetrik olsun diyemi?
Gacha cat
Gacha cat преди ден
1:24 Abi sende çok yamulmuş
HACKER MURAT KAYA
HACKER MURAT KAYA преди ден
Abi zoom hileleri gelsin
HACKER MURAT KAYA
HACKER MURAT KAYA преди ден
Zoom hileleri gelsin
HACKER MURAT KAYA
HACKER MURAT KAYA преди ден
Vay be
Zeynep Şentürk
Zeynep Şentürk преди ден
Abişkoooommmm iyiki çekmişsin çok merak ediyordum 😊😊
Ela Mutcalı
Ela Mutcalı преди ден
Abi lan ben kız gibi yemek yiyorum erkek gibi su içiyorum ama kızım
İSHAK VE ELİF KARDEŞLER
İSHAK VE ELİF KARDEŞLER преди 2 дни
Abi gerçekten telefon hilesi oldu 😱
Elif
Elif преди 2 дни
Abi erkek olduğumu 1 saniye önce öğrendim udkfhgkgn
KAREMELA TURTASI
KAREMELA TURTASI преди 2 дни
Telofonum yok 3 tabletim 1 de akıllı saatim
Asude Yalçın
Asude Yalçın преди 2 дни
14.00 da ikisinide okudum ama ikinciyi okurken baya kendimi yetenekli olduğumu düşündüm😀😎
Begüm ARSLAN
Begüm ARSLAN преди 2 дни
Abi evet gerçekten oluyo
Yusuf efe Aydoğdu
Yusuf efe Aydoğdu преди 2 дни
abi ben senden wordl of tanks ta TANKMANİA davetiye kodunla açtım bildiğin bağımlısı oldum
Tablet Telefon
Tablet Telefon преди 2 дни
Berk abi ile o kadının tanıştığı video😱😱😱 bu olay i fark eden varmı 😳😳😱
Selim Kocak
Selim Kocak преди 2 дни
Yo 2sindende olıyom
bahar kaya
bahar kaya преди 2 дни
Rujun markasını söyler misin? 😒😒
Can Çelik
Can Çelik преди 2 дни
Ben bu burun şeyini 5-6 yıl önce öğrendim
Gacha diren
Gacha diren преди 3 дни
14:00 oha normal yaziyi okuduğumdan daha akici okudum
Dilay İşgüzar
Dilay İşgüzar преди 3 дни
Evet bende oldu 😀😀😀😀😀😀
Ceylan Kalkan
Ceylan Kalkan преди 3 дни
Hayır
KOCA ÇINAR
KOCA ÇINAR преди 3 дни
Bende i,isinden de geliyor bir şey olur mu ?? 🥺🥺
Buse işte
Buse işte преди 3 дни
8:15 erkek olduğumu öğrendim lna
Mirza Oyunda
Mirza Oyunda преди 3 дни
6:00 Oha Oldu ama nefes aldığın burnunu kapatınca diğerinden geliyo😐😐
Pink star
Pink star преди 3 дни
2 si de geliyo
Ahmet Yazıcı
Ahmet Yazıcı преди 3 дни
Ben de ikisinden de nefes geliyo
Ali Çınar
Ali Çınar преди 3 дни
abi banim parmam doğuştan yamuk yemin len ikiside
YİĞİT AKKOYUN
YİĞİT AKKOYUN преди 3 дни
Abi denedin vallahi gelmiyor
Zehra Zerbeliyeva
Zehra Zerbeliyeva преди 3 дни
Abi şok oldum
fidus000
fidus000 преди 3 дни
Abi benim okul cantalarini tasimakdan yoruldu omzum artik
Süleyman ILGIN
Süleyman ILGIN преди 3 дни
Yalnız o instagram özelliği kalkmış sen ifşa edince kaldırdılar heralde 😂😂
Süleyman ILGIN
Süleyman ILGIN преди 3 дни
Flash tv 😂😂
Perihan Tan
Perihan Tan преди 3 дни
Benim elim öyle
Atölye Letafet
Atölye Letafet преди 4 дни
Tamam berk abi
Charlie
Charlie преди 4 дни
Abi Ben Büyük fanım
Mirac Karakuş
Mirac Karakuş преди 4 дни
Abi bende geliyo
Çağla Demir
Çağla Demir преди 4 дни
Sen nerden bilcen ha nereden bileceksin Allah'ımız hayvanları görüşlerini bilebilir
Nisa Kukul
Nisa Kukul преди 4 дни
Abi o hesabı gizli değilse oluyor
Maral Rizayeva
Maral Rizayeva преди 4 дни
6:52 ben 2 kısndende nefes alıom burun dan abıi
Şükran Ata
Şükran Ata преди 4 дни
Abi onormal biz hep o kelimelerini hördümüz için ezberliyoz ve bu yüzden çarpı yada sayı olsabile okuması kolay oluyo
•ERROR~~cemree•
•ERROR~~cemree• преди 4 дни
*ABİ ZOOM CANLİ DERS HİLELERİ GELSİN LUTFENNN*
Şükran Ata
Şükran Ata преди 4 дни
Abi biz denedik mumun dumanınıyıla yakamadık ateş çok küçük deyiyo ve bunu fark edemiyoz
❤❤ARMY❤❤BTS❤❤
❤❤ARMY❤❤BTS❤❤ преди 5 дни
8:37 ben ikisinden de nefes alıyorum
mücahit özçınar
mücahit özçınar преди 2 дни
Ben de
Hamza Özkar
Hamza Özkar преди 5 дни
Abi bişey sorucam ama salatalık vücudun neresine faydalı
l Akın
l Akın преди 5 дни
Abi BEN ikisindende nefesaldım
ydhchchchhc chf
ydhchchchhc chf преди 5 дни
%15 denim :)
Lila Lily's
Lila Lily's преди 5 дни
Evet sol burun deliğinden nefes alıyoruz
UMUT deniz
UMUT deniz преди 5 дни
Abi bende olmadı
AnıL Ege
AnıL Ege преди 5 дни
Abi. Devamı gelsin bunun
[NOVA]□BELA
[NOVA]□BELA преди 5 дни
abi hıyar neye benziyo:D xdxd efhuıgfugflafglafay
Pro Ruzokuzu
Pro Ruzokuzu преди 5 дни
BEN YÜZDE 15 LİĞİM
zeynepArya
zeynepArya преди 5 дни
Abi ben iki deliktende nefes aliyorum😂😂😂
Seval Ferdağ Özdemir
Seval Ferdağ Özdemir преди 5 дни
Arkadaşlarınıza hava felan atasınız Arkadaşım deniyimm deniyip kırdım polis nerden öğrendin arkadaşım bana sordular berkten
Emir & İnci
Emir & İnci преди 5 дни
Parmağımda göçük var
Emir & İnci
Emir & İnci преди 5 дни
Evet şimdi fark ettim
Belinay Ece Balcı
Belinay Ece Balcı преди 5 дни
Ben yaptım olmadı
Gökçe sarıaslan
Gökçe sarıaslan преди 5 дни
Gerçekten parmağım öyle oldu
Minere Samsun
Minere Samsun преди 5 дни
HBİSOD👏👏👏👏
Yusuf Saçan
Yusuf Saçan преди 5 дни
5:59 bende bimde hahahaahah
Azra
Azra преди 5 дни
Bendede soldan alamiyorum
yaşar demirci
yaşar demirci преди 5 дни
gerçekten öyle
Alone Dark
Alone Dark преди 6 дни
benim annem mesajda e yerine 3 yazıyo bay b3rk abi
Alone Dark
Alone Dark преди 6 дни
abi benimde sağ burun deliğinden nefes geliyo
Alone Dark
Alone Dark преди 6 дни
abi ben hep oaynayı kırık görüyorum
İki Arkadaş Luna&Nazlıcan
İki Arkadaş Luna&Nazlıcan преди 6 дни
Ben burun konusunda % 15 teyim babam da öyle
HANIFE
HANIFE преди 6 дни
Ben %15 indenim
Nightmare
Nightmare преди 6 дни
100 de 15 immm yee
Vesile Yavuz
Vesile Yavuz преди 6 дни
NO
Zehra Kocazeybek
Zehra Kocazeybek преди 6 дни
Ben okuyamadım
mahallecek oyun
mahallecek oyun преди 6 дни
Ya**ak dostu salatalık
editci
editci преди 6 дни
abi kız dım erkek yaptın
Rainbow Official 🖤#TürkiyeYanıyor
Rainbow Official 🖤#TürkiyeYanıyor преди 6 дни
Burda bir hata var. Havuç göze iyi geliyorsa neden hâlâ düzgün göremiyorum?
Kadriye Balci
Kadriye Balci преди 6 дни
%15 denim :D
Oğuz Ergül
Oğuz Ergül преди 6 дни
Em..... Benim serçe parmaklarım yamuk xd
abd alrahman
abd alrahman преди 6 дни
Benim arkadaşım denedi resmen olduuuu inanamiyorum serçe parak şeysi tamamen gördüğünde yıkıldı
Metehan Kurga
Metehan Kurga преди 6 дни
Ben sağdan alıyom
Peynix
Peynix преди 6 дни
Tşk
ExelanS Bs L
ExelanS Bs L преди 7 дни
Abi yemin ederim kendim kastetmiştim bir burun deliğinmizden nefes aldigimizi ama annemin burnuyla fark ettim benim 2 burnumdanda geliyor erkeklerle kizlar arasındaki şey çok iyi
Eymen Ancın
Eymen Ancın преди 7 дни
ohaa 😲
Ecrin
Ecrin преди 7 дни
1. Benimkisi zaten öyle :D 2. Bende denedim çok değişik 3. Sonunda annemle benim kolum ağırmicak 4. Hayvanlara çok üzüldüm :( 5. Sol burnumda hava gelmiyo 6. Ben öyle bişey demedim çünkü ben babamı izlerim yemek yerken babam götürüyo şaşırmadım 7. Bende 3 nokta gözükmediği için yapamadım 8. Hepsi çok benziyo ben şimdi havuç yerken aklıma göz gelcek 9. Mum mumun külüne ihtiyaç duyar :D 10. Bazı yerlerde takıldım ama yine de ilginç 2.'yi okuyamadım
Oyun Çılgını
Oyun Çılgını преди 7 дни
Abi iki sinden geliyor bida yapıyom ve gelmiyor der siyor %15 lik miyim
başars çınar
başars çınar преди 7 дни
1:09 abi nerden buluyusun bunları efsaneymiş
SIDEMEN EXTREME FISHING vs LOGAN PAUL
1:6:05
Sidemen
Показвания 15 млн.
Do you like fish?#shorts Tik Tok video by The Smithzzz
0:13
TheSmithzzz
Показвания 51 млн.
Party Like A Queen! (Clash of Clans Official)
0:44
Clash of Clans
Показвания 2,3 млн.
HAYATINIZIN EN ZOR KARARLARIYLA KİŞİLİK TESTİ (BİRLİKTE YAPALIM!)
10:03
KIRILMAZ KUTUDAN İLK ÇIKAN KAZANIR ?! (Hapishane Kaçış)
19:33
Enes Batur
Показвания 16 млн.
YANLIŞ YEDİĞİMİZ 10 YİYECEK
10:03
Berk Coşkun
Показвания 9 млн.
SIDEMEN EXTREME FISHING vs LOGAN PAUL
1:6:05
Sidemen
Показвания 15 млн.
Do you like fish?#shorts Tik Tok video by The Smithzzz
0:13
TheSmithzzz
Показвания 51 млн.
Party Like A Queen! (Clash of Clans Official)
0:44
Clash of Clans
Показвания 2,3 млн.
Kazara Aşk 5. Bölüm
2:13:04
Kazara Aşk
Показвания 515 хил.
Lil Nas X, Jack Harlow - INDUSTRY BABY (Official Video)
3:56
LilNasXVEVO
Показвания 55 млн.
FIFA 22 | Official Gameplay Trailer
3:48
EA SPORTS FIFA
Показвания 1,4 млн.
МАЛКОТО СОЦИОПАТЕ
7:42
ПЕТЪК ТОЧНО В ПЕТ с Китодар Тодоров
Показвания 56 хил.
Kerim Araz feat. Irmak Arıcı - Toparlanmam Lazım
3:16
netd müzik
Показвания 8 млн.